1.Ф.А.Т.: Ортаева Ақмарал Сапралықызы
2.Білімі: жоғары(1993 ж.);
Ғылыми және академиялық дәрежесі: жоқ ;
Кәсіби біліктіліктері: тарих және қоғамтану, заңтану пәнінің оқытушысы.
дәріс беретін пәндер, Практикаклық психология, Эксперименталды психология, психологтың кәсіби шеберлігі мен этикасы, Жас ерекшелік психологиясы
осы мекемеде жұмыс істеген мерзімі: - 2011 жылдан бастап жұмыс атқарады
3.Академиялық тәжірибесі: 8 жыл – ЖОО.
білім беру ұйымдарындағы алдыңғы жұмыс орындары:
- 2007-2008 ж.ж.– М Қ.А.Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университетінің тарих кафедрасының лаборанты;
- 2008-2011ж.ж. – Акакдемиялық инновациялық университетінің тарих кафедрасының лаборанты;
- 2011-2014ж.ж. - Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық институты психология кафедрасының оқытушысы.
толық немесе толық емес жұмыс күні: толық жұмыс күні
4.Академиялық емес тәжірибесі: компания немесе заңдытұлға, аты, жағдайының қысқаша сипаттамасы (толық жұмыс күні, қосалқы жұмыс)- жоқ
5.Мерзімі көрсетілген кәсіби біліктілікті жоғарылату туралы сертификаттар/ куәліктер немесе кәсіби тіркеу:
1. Абай атындағы КазҰПУ, 2011ж. Куәлік № 1063 14.11.11ж.; 2.Электронндық үкімет және қызмет көрсету – семинар. АО Ұлттық ақпараттық технологиялар куәлік EG 11 – 05 083 4. 10. 2011ж.;
3. Сертификат № 0136, г. Шымкент 2011 г. Казахстанская Национальная Психоаналитическая Ассоциация «Методы и техника психоанализа».;
4.Сертификат № 0134054, 22.11.2014ж. «Өрлеу» біліктілікті арттыру ұлттық орталығы» АҚ.;
6.Кәсіби мекемелерде мүшелік: жоқ
7.Марапаттаулар мен сыйлықтар: жоқ
8.Қызмет көрсету мекемелеріндегі тәжірибе (мекеменің ішінде, мекемеден тыс) –жоқ
9.Соңғы бес жыл көлеміндегі ең маңызды жарияланымдары мен тұсаукесерлері – атауы, қосалқы авторлары (егер бар болса), қайда шығарылған және / немесе тұсауы кесілген, жарияланымның немесе тұсаукесердің күні:
1. Мектеп жасына дейінгі балалардың психологиялық даму ерекшеліктері. «Жаңа Қазақстан, Жаңа ұстаз, Жаңа ұрпақ» атты ХҒК материалдары Шымкент қ, 2011ж.
2. К проблеме формирования гражданской активности школьников-подростков. Материалы за Y международна научна практична конференция « Ключови въпроси в съвременната наука-2012» София қ, 2012ж.
3. Этнос субьектісін қалыптастыруда этнопсихологиялық тәрбиенің маңызы. Білім-Образование» атты ғылыми-педагогикалық журнал. №1(64). Астана қ, 2013ж.
4. Внеклассная работа по патриотическому и гражданскому воспитанию в современной школе. Бишкекский государственный университет. Вестник БГУ №2(22)2012г. Сманов И.
5. Бастауыш сынып оқушыларының ырықты зейінін дамыту жолдары. ОҚМПИ-да ұйымдастырылған «Бектаев оқулары - 1: Ақпараттандыру –қоғам дамуының болашағы» тақырыбындағы ХҒПК. Шымкент қ. 2014 ж.
6. «Theoretical-pedagogical Issues of Forming Professional Competence of Future Philology Specialits on the Basis of Kazakh Language Historical Grammar and Terms» Mediterranean Journal of Social Sciences Vol 6 No 4 S2 Supplement 2 of MJSS July 2015 ISSN 2039-9340 (print) ISSN 2039-2117 (online) Published by Rome, Italy Pages 172-176p. Scopus-журналы
7. PеEDAGOGICAL PROCESS AS THE HIGH TECHNOLOGY PHENOMENON In INNOVATIVE DEVELOPMENT of SCHOOL EDUCATION. VІІ Международной научно-практической интернет конференции «Актуальные научные исследования в современном мире» (24-25 ноября 2015г.) ВЫПУСК 6, Часть 3,
Переяслав-Хмельницкий, Украина.
8. Психикалық жағынан ауытқуы бар балаларды тәрбиелеудегі ерекшеліктер. ОҚМПИ. «Бес институтционалды реформа –ел дамуының кепілі» атты ХҒТК материалдары 1-бөлім «Әлем» баспасы 2015ж. 20 қараша 422-424бб.
9. Әлеуметтік жұмыстағы маңызды міндет.
ОҚМПИ. «Бес институтционалды реформа –ел дамуының кепілі» атты ХҒТК материалдары 1-бөлім «Әлем» баспасы 2015ж. 20 қараша 330-332бб.
10.Жаңа кәсіптік, тәжірибелік-конструкторлық әзірлемелердің қысқаша тізімі, ғылыми немесе қосалқы авторлығы: жоқ
11.Егер толықтырулар болса, түйіндеменің тізімінде белгіленбеген маңызды іс-әрекет түрлерін атап көрсетуге болады:
11.1 25.09.2014ж. Қырғыз Республикасының педагогика ғылымдарының кандидаты