1 Аты-жөні: Абрамова Галина Иосифовна
2 Білімі: жоғары, ағылшын тілінің оқытушысы, Алматы педагогика институты, 1975ж., филология ғылымының кандидаты, ИЯ РАН, Мәскеу, 2004ж, ЖАҚ доценті, 2009ж.
3 Академиялық дәрежесі: доцент
4 Академиялық тәжірибе: толық қамтылған
2004-2008 Х.А.Яссауи атындағы ХҚТУ, ағылшын тілінің оқытушысы.
2008-2011 Академиялық Инновациялық университет, ағылшын тілінің оқытушысы.
2011- осы күнге дейін ОҚМПИ, ағылшын тілінің оқытушысы.
5 Академиялық емес тәжірибе: -
6 Куәліктер немесе кәсіби тіркеу: онлайн семинарлар мен конференцияларға қатысу сертификаттары
7 Кәсіби ұйымдарға мүшелік ету: -
8 Мадақтамалар: -
9 Қызмет көрсету саласында жұмыс (жұмыс орны ішінде және сыртында): жоқ.
10 Соңғы 5 жылдағы маңызды басылымдар, презентациялар – аты, қосымша авторлар (егер бар болса), шыққан орны, мерзімі:
1. The problem of Translating Gerund and Gerundial Phrases into Russian and Uzbek Languages. Материалы МНПК, посв. 60-летию проф. Н.В.Дмитрюк «Актуальные проблемы филологии и лингводидактики: Язык, сознание, этнос, культура». – Шымкент-Москва: ШИ МКТУ им Х,А, Ясауи, АИУ, 2011.- С.46-52.
2. Фразеологические единицы как концепт сознания личности Материалы МНПК, посв. 60-летию проф. Н.В.Дмитрюк «Актуальные проблемы филологии и лингводидактики: Язык, сознание, этнос, культура». – Шымкент-Москва: ШИ МКТУ им Х,А, Ясауи, АИУ, 2011.- С.46-52.
3. Идеологический аспект дискурса: Дайджест: Учебное пособие. Шымкент: Акад.Инновац.ун-т, 2010.-92 с. Дмитрюк Н.В.
4. Compiling and Using English – Kazakh Dictionaries Шымкент: Акад.Инновац.ун-т, 2010.-96 с.
5. Обусловленность речевого этикета общения социальными символами Материалы Международной научно-практической конференции, посвященной 100-летию профессора А. Байтанаева. – Шымкент: Акад.Инновац.ун-т, 2011.- С.14-18. Атякшева В.
6. Borrowing Process in the Kazakh Language. Қазақстан ғылыми журналында. -2011. - № -2. –С.25-31. Калмурзаева Г.
7. Developing on-line learning skills according to Alan Roper Strategy. Научный мир Казахстана. -2011. - №3-4. - С.5-14. Тажбенова Л.
8. Project as a realization method of the communicative approach in teaching a foreign language Межвузовский сборник методических трудов, посвященный проблемам преподавания языка и литературы «Союз науки и практики.- Астана,2012.-С.93-97.
9. Этнические и культурные стереотипы межкультурной коммуникации. Сборник материалов МНПК «Новый Казахстан, новый педагог, новое поколение» посвященной 20-летию независимости Республики Казахстан. Айнабекова Т.А., Исмаганбетова Б.
10. E-Learning Methods in Digital Culture Context. Ізденуші – Соискатель. – 2013. - № 1. – С. 12-18. Батькаева А.
11. Intercultural Commu-nications in Academic Community and its Impact to Student’s Interactions. Ізденуші – Соискатель. – 2013. - № 3,4,5,6 . – С. 19 - 24. Батькаева А.
12. Lexical Transformations in Translation Realities.. Ізденуші – Соискатель. – 2013. - № . – С. 3-12. Бекмуратова А.
13. Cognitive Aspects of the Communicative–Oriented Approach in Using the Project Methods Материалы Межд. науч.-теорет. конфер. «Диалог культур и его роль в формировании межэтнической толерантности в современном Казахстанском обществе» - Шымкент, 2013. – С.9-12. Дмитрюк Н.В.
14. Main Principles of the English Language Advertising Policy. Материалы науч.-практ.конф. « Концепция интеграции образования, науки и производства». – Шымкент, 2014. – С.413-418. Умарбекова Г.
15. Implementation of the Communicative Approach in FLT by Means of Project Methods. Материалы Респ.науч.-практ.конф., посвящ. 100-летию М. Сарсенбаева. – Шымкент, 2014. – С.229-232. Ибрагимова Т.А.
16. Ion Equilibrium in Analytical Chemistry.Учеб.-метод.пособие. Шымкент, 2013. – 136с. Тлеукеева Ж., Кобланова О.
11 Жаңа кәсіби, тәжірибелі-конструкторлық талдамалар тізбесі, ғылыми және тәжірибелі-конструкторлық талдамаларда авторлық және қосымша авторлық жұмыстар: жоқ.
12. Резюмеде тіркелмеген қосымша қызметтер түрлері: жоқ.